بهترین راهنمای خرید یخچال و معرفی بهترین مارک یخچال ایرانی و خارجی
نوشته شده توسط : علی


یخچال فریزر شما یک کدام از مهم ترین و گران‌ترین اثاثیه خانگی شماست که میخواهید  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  بیش تر از 10 سال را با آن سپری نمائید. به این ترتیب بایستی برای خرید یک فریزر خوب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای گزینش شایسته ترین برند سردخانه تحقیق فرمایید. از آن جایی که تنوع مارک، سبک و بها یخچال فریزر در بازار زیاد میباشد ممکن میباشد در گزینش یک یخچال فریزر مطلوب در گیر سردرگمی گردید. به همین برهان ما در‌این نوشته‌ی علمی کاراباما با دقت به تجربیات کارشناسان و تکنسین های فنی خویش کارایی کرده ایم برندها و سبک های متعدد سردخانه اعم از پرطرفدارترین و شایسته ترین برند فریزر های آمریکایی، آسیایی، اروپایی را از دید کیفیت، عملکرد، پباده سازی و همینطور ارزش سردخانه آیتم چک در اختیار بگذاریم. براین اساس فهرستی از گزینه‌های ضروری را تحت عنوان شایسته ترین راهنمای خرید یخچال فریزر تهیه و تنظیم کرده ایم و با معرفی تنی چند از شایسته ترین برند های سردخانه فرنگی و اهل ایران به شما امداد میکنیم تا یخچالی که مطلوب خانواده‌تان میباشد را خریداری فرمائید.

اندازه فریزر
تعداد خانواده شما یک سری نفر میباشد؟
مبتنی بر تعداد نفراتی که از فریزر استعمال می‌نمایند، میتوانید از جدول راهنمای خرید یخچال فریزر از دید تعداد اشخاص خانواده استعمال نمایید:

تعداد اشخاص خانواده وسعت سفارش گردیده یخچال فریزر
1 تا 2 نفر 250-380 لیتر
3 تا 4 نفر 350-530 لیتر
بیشتراز 5 نفر 440 لیتر به بالا

نکته:

ما فریزر های کوچک را سفارش نمی‌کنیم، چون به‌طورکلی به سمت فایده‌وری انرژی کمتر (سعی کمتر) متمایل می‌باشند و در درازمدت هزینه‌های بیشتری را به شما زور می‌نمایند.
بهتر میباشد قدری آینده‌نگر باشید و در شرایطی‌که قرار میباشد در آینده در حدود اعضای خانواده شما اضافه خواهد شد، برای هر عضو مازاد خانواده 5L بعلاوه فضای سردخانه را در حیث بگیرید.
آیا اندازه سردخانه مطلوب خواهد بود؟
مطمئن گردید اندازه موردنظر شما برای فریزر متناسب با فضایی میباشد که می خواهید سردخانه را در آنجا قرار دهید. فضایی که یخچال فریزر را در آنجا قرار می‌دهید بایستی از همگی طرف به‌سیرتکامل‌ای باشد که هوا بتواند آزادانه در حوالی آن گردش نماید و فضای کافی برای خروج گرمای موتور در پشت فریزر وجود داشته باشد.

بر طبق یک قاعده کلی، یخچال فریزر شما می بایست دست‌کم از هر طرف به‌اندازه 5 سانتی‌متر از دیوارها مسافت داشته باشد.

با به کار گیری از یک متر، بعدها درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن گردید که فریزر تازه خویش را می توانید سلامت و فارغ از ساخت‌و‌ساز خط و خش بر روی بدنه آن به آشپزخانه برسانید (بخصوص در حالتی که قصد شما از خرید این میباشد که می خواهید اندازه فریزر را والا‌خیس نمائید).

در قسمت بعدی بابیان مزایا و معایب سبک های گوناگون سردخانه شمارا بیشتر با کاربرد و راهنمای خرید فریزر بالا و سردخانه ذیل، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو و درب فرانسوی آشنا میکنیم.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: